ماموریت سمیعی برای نجات نیمکت استقلال؛ حرکت آقای مدیرعامل با چراغ خاموش برای دوران پسا سهراب خداحافظی عجیب حسینی با نکونام + عکس اورونوف در فکر ترک پرسپولیس؟ شوماخر افسانه‌ای بعد از یک دهه دوباره دیده شد جدایی رحمتی و رجبی از کادرفنی استقلال ستاره آمریکایی بسکتبال در گلنور اصفهان ۴ کشتی‌گیر روس در لیگ برتر کشتی ایران نیش افعی میلان و غرور سمی ما در ایران! برگزاری بازی شهرداری ارومیه و نماینده مشهد در هاله‌ای از ابهام! فرگوسن برای نجات منچستریونایتد دست به کار شد اعلام اسامی محرومان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال | بازگشت محمدی به ترکیب استقلال تونل وحشت استقلال شوک چشمی به استقلال طارمی: برای این گل خیلی تلاش کردم استقلال به دنبال جذب مهاجم تمام عیار| رمضانی یا بلانکو می‌روند اصلاح ساختار دفاعی استقلال در دستور کار سهراب بختیاری‌زاده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و پاری‌سن‌ژرمن (۱۱ مهر ۱۴۰۳) | برتری بی‌چون‌وچرای توپچی‌ها نتیجه و ویدئو خلاصه بازی اینتر و ستاره سرخ بلگراد در لیگ قهرمانان اروپا (۱۱ مهر ۱۴۰۳) | شاهکار طارمی ویدئو گل مهدی طارمی به ستاره سرخ بلگراد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) | بالاخره پای مهدی به گل باز شد نتیجه بازی سپاهان اصفهان و استقلال تاجیکستان (۱۰ مهر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| جشنواره گل‌های زرد
سرخط خبرها

دعوا در فولاد بر سر انتخاب سرمربی

  • کد خبر: ۱۸۱۳۰۰
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۱
دعوا در فولاد بر سر انتخاب سرمربی
باشگاه فولاد برای انتخاب سرمربی دچار اختلاف درونی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه فولاد را می‌توان به جرئت یکی از پرحاشیه‌ترین باشگاه‌های حال حاضر لیگ برتر دانست. باشگاهی که از لیدر گرفته تا معاون، مدیرعامل، عضو هیئت مدیره و مدیر کارخانه در تصمیمات کلان آن نقش دارند. در این میان تعدادی از بازیکنان قدیمی این تیم هم که نقش مهمی را در اخراج علیرضا منصوریان ایفا کردند بیکار ننشسته و به دنبال این هستند تا سرمربی آینده فولاد را آن‌ها انتخاب کنند.

البته در این میان نباید از نقش برخی واسطه‌ها که بیشترین بازیکن را در باشگاه فولاد دارند، غافل شد. واسطه‌هایی که در تلاش‌اند رقابت برای انتخاب سرمربی را در فولاد ببرند تا برای نیم فصل و فصل آینده بتوانند بازیکن بیشتری را به او قالب کنند.

در هر صورت این روز‌ها در باشگاه فولاد همه به دنبال استخدام سرمربی هستند و از این رو شاید این انتخاب فعلا زمان ببرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->